• Er worden de laatste tijd regelmatig hondendrollen aangetroffen op onze voetbalvelden. Dat is niet alleen vervelend, maar ook onhygiënisch voor iedereen die gebruikmaakt van het terrein.

    We verzoeken hondenbezitters dringend om hun honden niet uit te laten op ons sportpark.

    Aan leden en vrijwilligers: zien jullie iemand die een hond op het terrein uitlaat? Spreek diegene aan of meld het bij het bestuur, zodat we dit samen kunnen stoppen. Bedankt voor jullie hulp!