• Zwaluwen’30 G-TOERNOOI 2026
     
     
    Op zaterdag 30 mei deed ons enthousiaste G team mee met de Zwaluwen ‘30 G voetbaltoernooi in Hoorn.
     
    We starten met een openingsceremonie waarbij onze spelers trots de JVC vlag lieten shinen.
    Daarna volgden de wedstrijden en werden er nog penalty’s geschoten. Er werd een lekkere lunch aangeboden en nadat ons team heeft laten zien hoe goed ze zijn, volgden de prijsuitreiking. Wij hadden de derde plaats weten te pakken. Hoe gaaf is dat!
     
    En uiteindelijk ging iedere speler met een mooie medaille naar huis, maar niet voordat we eerst verwend werden met een heerlijke BBQ.
     
    Al met al een heerlijke zonnige en sportieve dag gehad bij Zwaluwen’30.
     
    Onze dank gaat uit naar Voetbalclub Zwaluwen ‘30 voor het kosteloos verzorgen van de hele dag.
     
     
    Veilig Keur, voor de drinkbekers.
    En uiteraard de ouders/ verzorgers/ vrijwilligers die met ons mee zijn gegaan voor de support en de ondersteuning.
     
     
     
    Mocht je nu denken, wat leuk zo’n gezellig G voetbalteam, waar plezier maken en natuurlijk een klein beetje fanatisme bovenaan staat. Dan mag je altijd een keer meedoen voor een proeftraining op de woensdagavond van 19.00 tot 20.00 uur.
     
    Neem dan contact op met Christa van der Linde,
     
    Emailadres: gteam.jvc@gmail.com
     
    Met sportieve groet,
     
    Jan, Wesley, Cees en Christa